niedziela, 6 października 2013

Skóra, skóra i jeszcze raz skóra!

Tej jesieni najmodniejszymi elementami będą te skórzane - czy to ze skóry naturalnej czy z ekologicznej. Ja osobiście jestem fanką skóry ekologicznej, która jeszcze nigdy mnie nie zawiodła. Nie odstaje ona w niczym od skóry naturalnej a ma swoje dwa podstawowe plusy - jest tańsza i w jej tworzeniu nie biorą udziału zwierzęta.



Magazyny zasypują nas obecnie setkami narzutek, sukienek, spódnic czy też spodni z wstawka ze skóry. Jak wybrać najlepsze? Postanowiłam szybko pomyszkować w internetowych ofertach sklepów takich jak H&M czy Reserved i "przeskanować" ceny narzutek/marynarek. Nie zawiodłam się ! Sklepy te oferują naprawdę fantastyczne produkty, tylko jak na produkt sezonowy ceny wahające się pomiędzy 100 zł a 250 zł są nieco zawyżone. Ktoś powie, że sklepy te nadrabiają jakością, otóż nie zgodzę się z tym stwierdzeniem! Niejednokrotnie produkty zakupione w hm rozpadały się lub traciły swój "pierwotny" wygląd już po kilku praniach - nie wszystkie, to wyjątki, ale potwierdzające regułę, iż nie ma produktów bez skazy.

H&M cena ok 99,99 zł - 129,99 zł
Wyżej widzicie produkt H&M to typowe klasyczne (pierwsza) marynarki ze wstawkami skóry - lamówka bądź cały rękawach(druga). W obu przypadkach są to wstawki skóry ekologicznej. Prezentują się co najmniej zachęcająco 

Reserved - 99,99 zł

Reserved - 149,99 zł
Na zdjęciach powyżej widzimy narzutki wypatrzone w Reserved. Takiej własnie poszukiwałam - taką sobie "wymarzyłam" jednak cena oferowana przez sklep (149,99 zł) trochę mnie odstraszyła. Postanowiłam więc poszperać na mojej ukochanej stronie allegro.pl i wypatrzeć perełkę, która pozwoli na spełnienie moich oczekiwań i nie zawiodłam się - odnalazłam swój odpowiedni narzutki Reserved:
Moda Fresca - 39,90 zł
Narzutkę zamówiłam, wybrałam odpowiadający mi kolor i ze zniecierpliwieniem oczekiwałam kuriera - gdyż bałam się, ze za tą cenę otrzymam raczej bubel odbiegający od produktu na zdjęciu - otóż nie. Mimo, iż firma nieznana,a  produkt włoski to narzutka przyszła w stanie zachwycającym! Materiał ma idealną grubość (nie za gruby - taki tez potrzebowałam, nie jestem osobą, której jest zawsze zimno), lamówki wykonane dokładnie, a rękaw od połowy przedramienia jest skórzany. Wszystko prezentuje się naprawdę fantastycznie a ja zaoszczędziłam prawie 100 zł! 
Moda Fresca - zdjęcie prywatne 
Linki do produktów z postu:
Marynarki - H&M
Żakiet - Reserved
Żakiet/narzutka - Reserved
Narzutka - Moda Fresca

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz